FAQ
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra vores buffet mandag - fredag fra kl. 06:30-10:30 samt lørdag og søndag fra kl. 07:00-11:00 i vores restaurant Von Plessen. Du kan også bestille din morgenmad via roomservice for et servicetillæg på
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out, og derefter hente den igen, når det passer dig.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, vi har gratis Wi-Fi på hele hotellet. Du er også velkommen til at bruge vores computere i lobbyen.
Er der aircondition på værelserne?
Ja, alle hotellets 213 værelser har aircondition.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Det er muligt at parkere i hotellets gård eller i parkeringshus tæt på hotellet.
Må jeg tage min hund med?
Ja, dit kæledyr er mere end velkommen hos os. Din hund må være overalt på hotellet (dog ikke i vores restauranter og altid under dit opsyn). Fortæl os venligst, at du tager dit kæledyr med, enten på e-mail eller i selve bookingen, og så sørger vi for en lille godbid på værelset, når I ankommer.
Hvad er de bedste transportmuligheder til hotellet?
Du kan komme til Phoenix Copenhagen på flere måder. Læs vores guide med de bedste transportmuligheder.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt. Har du brug for hjælp til blandt andet bordreservation, transfer, parkering, bil- og cykeludlejning eller lokalkendte must-sees og spisesteder, er du meget velkommen til at henvende dig hos os.
Hvornår kan jeg træne i fitnesscentret?
Du kan træne gratis i vores fitnesscenter mellem kl. 06:00-22:00 alle ugens dage. Ønsker du adgang til centret uden for åbningstiden, kan du få adgang til centret ved at lukke dig ind med dit nøglekort. Vores fitnesscenter ligger i underetagen.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Du kan spise frokost og middag i vores brasserie Murdoch’s Books & Ale alle ugens dage.
Har hotellet elevator?
Ja, vi har elevator på hotellet. Vær dog opmærksom på, at der er nogle få trin ved indgangen til hotellet og til visse værelser.
Kan man få vasket og renset tøj på hotellet?
Vi har vaske- og renseservice alle ugens hverdage. Vaskepose med tøj skal afleveres i receptionen inden kl. 08:00 og bliver returneret samme dag.
Er hotellet handicapvenligt?
Vi kan desværre ikke tilbyde handicapvenlige forhold eller værelser, da vi har til huse i en ældre bygning med høj bevaringsværdi og er derfor ikke velegnet til kørestolsbrugere på grund af trapper og smalle gange.
Er rygning tilladt?
Nej, hotellet er 100 % røgfrit. Der må heller ikke ryges ud af vinduerne eller på hotellets terrasse.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe til os på (+45) 3395 9500 eller skrive til phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk
Kan jeg løbe en tur nær hotellet?
Ja, der er rig mulighed for at løbe en tur på de mange fortove og stier, der omgiver hotellet. I vores reception kan du hente et løbekort med ruter på tre, fem og syv kilometer. Løber du om morgenen mellem kl. 06:30-09:00, tilbyder vi gratis vand i lobbyen alle ugens dage.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.
Hvad hvis jeg har mistet eller glemt noget på hotellet?
Hvis du har mistet eller glemt en genstand under dit ophold hos os, bedes du udfylde denne formular.